Це було "100% необхідно"!
Важко побувати на освітньому заході й не винести звідти ніякої корисної інформації. Але треба визнати, тренінги, семінари, конференції часом бувають нудними й вимагають багато сил, щоб зосередитися. І цього точно не можна сказати про конференцію «100% потрібно».
Відмінні презентації, доповіді, насичені корисними рекомендаціями, аналізом, діючими інструментами, кейси великих компаній і дрібних підприємств – ми вбирали все, затамувавши подих, адже тема була вкрай важливою для нас: соціально активний маркетинг.
Ми почули безліч найрізноманітніших думок про соціальну й благодійну сторони маркетингу; одні радували й надихали на подальшу роботу, інші змушували замислитися, треті спантеличували. Але все це бувнайцінніший зворотний зв'язок, відповіді на питання: чим є «соціалка» для дрібного і крупного бізнесу, частиною іміджу, інструментом маркетингу або просто необхідністю: адже нам жити в тому світі, який ми самі створюємо.
Нетворкінг – важлива частина будь-якої подібної зустрічі, і на «100% потрібно» ми познайомилися з багатьма чудовими людьми. Насолоджувалися спілкуванням з приватними підприємцями, які створили й просувають дійсно оригінальні продукти, захоплювалися діяльністю гігантів на кшталт «Філіпс» та «Київстар». Для нас це був досвід, який дає можливість повірити в майбутнє нашої країни, в становлення її економіки й вільний розвиток.
Модератори й доповідачі не давали нудьгувати ні на хвилину: нас радували іграми та сюрпризами, ближче до кінця конференції научасників чекала практична частина, в якій можна було закріпити й використовувати почуте. Весь день нами володів драйв у чистому вигляді, у блокнотах раз у раз позначали, за що ми візьмемося прямо завтра.
50% виручки від внесків було направлено на благодійні проекти БФ «Помагаєм». Ми раді усвідомлювати, що були причетні до організації конференції та знайшли стільки нових друзів! Сподіваємося на тісну й взаємно корисну співпрацю. Це було дійсно «100% необхідно»!