Зібрано

Кнопка

  • Зібрані кошти використані на:
    система зв'язку Knopka для педіатричного відділення лікарні
  • Збір відкритий: 12.01.2022
  • Місто: Никополь

Українські лікарні, дитячі та дорослі – наш спільний біль. Якість медичної допомоги серйозно страждає через відсутність необхідного обладнання, а іноді навіть неприйнятних побутових умов. Особливо це стосується лікарень, які розташовані за межами обласних міст: через низьке фінансування їм дуже важко покращити рівень технічного оснащення. Але було б бажання – рішення знайдеться!

У Нікопольській дитячій міській лікарні працюють професіонали, віддані своїй справі, готові постійно підвищувати стандарти надання допомоги. Якби ще фінансування відповідало їх готовності – лікарні не було б ціни.

Але головне – бажання й чітко поставлена мета. У січні 2022 року адміністрація Нікопольської дитячої лікарні звернулася до фонду «Дітям Нікополя» та до нашого фонду «Помагаєм» з проханням допомогти обладнати педіатричне відділення лікарні системою зв'язку Knopka.

Система заслуговує на окрему розповідь. Її створив медичний психолог Іван Осадчий, який переїхав до України з Москви у 2014 році. У 2018 році він подовгу сидів біля ліжка своєї бабусі в українських лікарнях. Іван помітив, що навіть якщо ліжко пацієнта має кнопку виклику – медсестри часто ігнорують виклик.

3 роки тому, 15 січня 2019 Івану спала на думку ідея створити інформаційну систему, яка могла б вирішити цю проблему. У команді стартапу зібралося 8 людей. Потрібно було зібрати інформацію в лікарів та пацієнтів, скласти план розробки системи та впровадження її у роботу українських лікарень.

Головною метою стало зробити так, щоб система не підвищувала навантаження на медсестер (адже брак персоналу – серйозна проблема наших лікарень), а оптимізувала їхню роботу.

І цієї мети вдалося досягти! З одного боку, отримавши виклик через систему Knopka, медсестра не може його проігнорувати. Він надходить на телефони та розумний годинник медперсоналу, планшети у відділенні, лампочки над дверима в палату, звукову сигналізацію в сестринській. Щоб прийняти виклик, медсестра має увійти до палати та відзначитися своїм персональним ключем. Якщо через 6 хвилин цього не сталося, сигнал надходить до керівника відділення.

З іншого боку, в результаті дослідження було виявлено, що навантаження на медперсонал не підвищується, навпаки, оптимізується розподіл часу, зменшується ймовірність ускладнень, знижується тривожність пацієнтів.

У червні 2019 року перша така система була випробувана у Нікопольській Міській клінічній лікарні, а у 2020-2021 році нею почали користуватися ще 20 відділень у лікарнях України та Польщі.

Наразі така система зв'язку потрібна маленьким пацієнтам дитячої лікарні Нікополя. Можливість терміново викликати медсестру в разі, якщо дитина страждає від болю або її стан різко погіршується, дозволить серйозно підвищити якість надання допомоги та покращити комунікацію між пацієнтами та медичним персоналом.

117 000 грн - це вартість ліцензії, ламп над дверима палат, кнопок біля ліжок пацієнтів, планшета на пост, браслетів для валідації виклику. Ще 20 000 грн коштуватиме монтаж. Давайте допоможемо лікарям та маленьким пацієнтам чути одне одного!

Дата Благотворитель Сумма, грн
08.02.2023 мирянин 4,25
25.02.2022 85,00
25.02.2022 250,75
24.02.2022 85,00
24.02.2022 85,00
17.02.2022 Куценко Павло Юрійович 71,00
04.02.2022 Артем 21,25
19.01.2022 Ольга 229,50
18.01.2022 Куценко Павло 63,00